En liten bit av mig

10 favoriter:
Färg: Grönt
Mat: Vårrullar
Band: Winnerbäck & Hovet  
Film: Wag the dog  
Bok: Vad varje svensk bör veta
Sport: Fotboll  
Årstid: Sommar  
Veckodag: Onsdag
Glassmak: Half baked (Ben&Jerry)
Tid på dygnet: 3 timmarna innan läggdags

9 för tillfället:
Humör: Postjobb-trött  
Smak: Ingen  
Kläder: Gröna pyjamasbyxor och brun tröja  
Bakgrund: Musik - Hinder med Nothing good about good-bye   
Nagellack: Nej  
Tid: 22:54  
Omgivning: Relativt ostädad lägenhet  
Irritationsobjekt: Att det inte går att ofeta vissa grejer jag skriver, en bugg hos blogspot                  
Tankar: Kommer jag somna i lunchrummet imorn?

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Sara  
Screen name: siggefora  
Husdjur: Marsvinet Millan 
Piercing: Öronen  
Förälskelse: Martin Joelsson  
Musik: Abba
Bil: Ägde 1/3 av en Ford
Kyss: Kommer sorgligt nog inte ihåg

7 senaste:
Cigarett: Long time ago  
Mat: Revbensspjäll  
Dryck: Cola light
Biltur: Från Bromölla till Halmstad
Kyss: Några veckor sen  
Spelad låt: Hefner - Love will destroy us in the end  
TV-program: Stockholm Live  

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Cykelbyxor  
Mat: Blodpudding  
Musik: Håkan Hellström
Dryck: Hard cider
Personlighetsdrag: Snobberi

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Drack vin, cyklade, fotade och pratade i telefon
Du kan höra just nu: Musik, bilar, msnljud och "öppen dörr-festen"
Du inte kan leva utan: Syre, föda, vätska och kärlek
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, läser, spelar tv-spel eller pysslar med handarbete

3 personer:
Du kan berätta allt för: T, T och J
Du tycker om: Mamma, Pappa och Lillebror
Du inte gillar: Juliette Lewis, Anna Book och slemmiga datakillen

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att jag och mina kära får vara friska


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh så spännande! Jag snor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback