Förr i tiden

Läste igenom gamla dagboksinlägg som jag skrev i 17-18årsåldern. Slogs av två saker. Den första är att jag hade glömt bort vilka humörsvängningar jag hade då, det kunde gå från dur till moll i 180. De gjorde att jag betedde mig dumt ibland och förstörde något av det finaste jag någonsin haft. Dumt, dumt, dumt, bara att läsa om det får mig att vilja duka huvudet i väggen. Klant-Jasmine

Den andra saken jag lade märke till var hur mycket jag festade. Hur orkade jag? Var det verkligen så kul? Nu för tiden (låter som att jag är minst medelålders) så är jag oftast i jobbig obalans efter bara en after work. När jag var yngre så brukade jag reta mina föräldrar när de gnällde efter något glas vin, förstår dem mycket bättre nu. Idag var en ovanligt bra dagen efter, men annars så kan jag vara riktigt klen. Sånt som kommit med åren. Sen så tycker jag inte att det är lika roligt att gå ut idag som det var för bara 2 år sen. Iaf inte lika ofta. Vill göra saker istället, helst något som jag kan vinna i =) Sen så är jag ju iofs aldrig omöjlig, igår hade jag inte valt bort party för allt smör i småland, det var en bra kväll.

Well, dags att sluta blicka bakåt, fullt fokus framåt. Coop imorn igen, sen ledig helg. Plugg+party på lördag. Plugg+kostym på söndag. Blir bra det.

Min nya Allt om historia är bra spännande, men somnar nog snabbt ändå.
 
C.M Bellman - Fredmans sång N:o 21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback