Förvirrad, bakis och bitter

Väldigt oplanerad utgång igår, men vad bra den blev! Låg ute på Nyhem och pluggade och folk runt omkring började korka upp så några samtal senare hade jag visst styrt upp förfest hemma hos mig efter fotbollen. Det var fullt med folk på alla barer så vi tryckte ihop oss på Idas krog. Trist att matchen slutade som den gjorde, jag tycker personligen att den var lite seg. Efter slutsignalen åkte vi som sagt var hem till mig och sen blev det kåren, som faktiskt var riktigt välbesökt för en gångs skull, kul! Jag tappade bort alla med jämna mellanrum, så allt var som det brukar med andra ord. Kom faktiskt hem strax innan kl 3, riktigt anständigt för att vara mig.

Handledning idag och vår handledare gillade vår idé med mansideal så nu är det bara att köra på, skriva, skriva, skriva imorn.

Ligger lite fel i tiden tror jag och fick hjärnsläpp och tog fel på tiden för HASP-mötet, klantigt, men hann iaf med att ta massa kort. Gillar inte när jag glömmer bort saker sådär, en dålig dag. Ännu sämre blev den av att jag insett att jag inte kan komma hem till valborg =( Första valborg i hela mitt liv som jag inte kommer fira i Uppsala. Saknar familjen och alla vänner. Kommer antagligen inte att ha tid att komma hem innan sommaren nu. Fan vad jag saknar er.

Är finally klar med kostymen, nu återstår en del fotogrejer.

Ett litet mattips: Hackade kokta ägg, blandat med tonfisk och en sås på matlagningsyogurt och kaviar, huuur gott som helst =)

Nu ska jag koll på Peter Pan, kommer antagligen se sisådär en kvart innan jag somnar.

Bild 1: Var evigheter sen jag och T tog en traditionsbild.
Bild 2: Jag och mina 2 hot blondes.
Bild 3: Akrobatiskt värre på tjejtoan.
Bild 4: E och O underhöll mig sista timmen innan hemgång.

        

Lauryn Hill - I used to love him

Kommentarer
Postat av: josefin

snyft ingen jasmine på valborg sakna* du vilka v har du semester i sommar??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback