Från porr till sminktips

Jag har inte riktigt förstått allt det här tjatet om hur underbart det är med solen som nu tittar fram igen, mest för att jag skeptiskt förväntar mig ett oväntat snöoväder ända in i maj. Men idag tyckte t.o.m jg att det var skönt, vilket betyder att det var mindre skönt att sätta sig på biblioteket att plugga. Har bytt ämne på c-uppsatsen eftersom vi inte hittade så mycket litteratur om porr och perversa avvikelser som vi hade hoppats på. Nu blir det istället till att göra en text-, bild- och diskursanalys av Slitz och Cosmopolitan. Jag läser inte nån av tidningarna, däremot så fick jag hem min PC för alla idag, synd att jag måste storstäda (blev inte gjort igår) så jag hinner inte ens läsa ledaren.

Varför ska det vara så svårt för folk att lära sig hur man går i en spiraltrappa? De som går upp ska gå på den sidan där trappstegen är som smalast och tvärtom för de som går nedåt. Det funkar inte så i riktiga världen eftersom alla är så giriga och vill gå på sidan med de breda trappstegen så att stackarna som går nedåt måste hålla hårt i trappräcket för att inte ramla. Suck.

Det börjar bildas ett akutbehov av en extern hårddisk. Fick hem reklamblad idag som annonserade om en Packard Bell på 400GB för ynka 995:- Kan det vara så att den är stor som ett hus måntro eller har hastighet i stil med en snigel för annars låter det lite för bra.


Scissor Sisters - Might tell you tonight
("Just wear your sweaters in the winter, cause I wonuldn't want you to get cold..." den är bara för genomsöt sådär som bara kattungar och tonårsförälskelser är)


Kommentarer
Postat av: josefin

haha gummzan.du e härlig du.själv skulle ja aldrig ens öppna en sådan tiding pc för alla.hur har du det där nere? underbart med solen ja.kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback