Ge mig ett täcke

Sömnbegäret bara växer. Hade trott att dagens solenergi skulle råda bot på det men icke. Eller man kanske inte får så mycket energi om man sitter inne på biblioteket och får nöja sig med att spana på solen genom stora glasfönster. Igår gick jag och la mig efter Wild Kids och det slutar kl 21. Kunde iofs inte somna, söndagsgrubbel är way to irriterande. Stor sensation i Wild Kids igår när mina favoriter lejonen för första gången gick om björnarna, heja! Önskar att jag okså kunde få vara med i Wild Kids och vinna en resa till Afrika. Igår var det ett jobbigt avsnitt för kärleksparen, när de andra barnen och programledaren retades. Men att då köra med att dra täcket över huvudet verkade funka, undar om det fungerar för 22-åringar också?

Idag har jag plöjt c-uppstatser hela dagen lång till, är sugen på att se Konspiration 58 nu, den verkar spännande.

Blev lite till kostymfixande ikväll och ännu mer blir det imorn. Deadline 1 april, än så länge håller jag nog ett ok tempo. Hem till K efter det för att prata c-uppsatser. Nu återstår "bara" att läsa en till uppsats och sen skriva sammafattning på allihopa, uää! Vill sova nu, herregud kl är ju efter 22. Vill iofs också hemskt gärna se sista avsnittet av Leende guldbruna ögon. Nej hinner jag absolut inte med, eller kanske?

Fullspäckat imorgon med. Går ut hårt med opponeringsseminarium på morgonen. Sen nämnde någon picknick, jag är inte omöjlig, har lite dötid fram till till valberedningsmöte på eftermiddagen. Kan behöva picknickenergi för att sedan kila iväg på barvärdsmöte och därifrån ta mig vidare till spexlokalen. Idag lämnde jag lägenheten kl 12 och återvände runt 21.30. Tror inte att det blir riktigt lika kort tid imorn.

Nu är det heavy vecka framför mig, yl gnäll. Ska vara barvärd på onsdag också. Sen ska all annan tid ska gå till tentaskrivande. Jobbar helg och sen blir det mer tentaskrivande tills E kommer från Uppsala torsdag nästa vecka. Skoj! Får ibland lite kommentarer där uppifrån norr som gäller min dialekt, men får jag bara omge mig med lite uppsaliska så brukar den vara som bortblåst efter någon timme.

Oj! Kanske dags att göra middag också...Tror minsann att dagens meny består av fil och flingor.

Jennifer Brown - When to hold on
(kanske en av mitt livs viktigaste tryckare, skoldisco i sexan, efter det spelade jag in den låten om och omigen på ett kassettband och lyssnade bokstavligen talat sönder bandet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback