Geggig mat

Har precis premiärlagat lasagne. Fast vet inte riktigt om den geggan jag precis ställde in i ugnen ska få räknas som lasagne. Nånting säger mig att den inte kommer smaka likadant som mammas. Men jag använder iaf ugnen vilket för mig är lika med seriös matlagning.

Jobbade stängning igår kväll, sista timmen fick jag sällskap en trevlig securitaskille. Skönt! Sista timmarna innan stängning brukar annars bestå av noll mänsklig kommunikation överhuvudtaget. Till alla er som sitter hemma vid 21.30 en kväll och är lite sugna på att kolla på en ny diskmaskin, gör det! Garanterat inga köer.

Sen speed hem från jobbet för att hinna syskonumgås lite med lillebror som åkt hit från Båstad. Vi slappa och kollade på film
Talladega Nights, kul film! Deras favoritrestaurang i filmen är Applebees, sakna, sakna, sakna.

Vakna tidigt imorse när lillebror gick upp och sen han åkte har jag pluggat, duuuktig!

Snart dags att plocka ut geggan, spännande

Don McClean - American Pie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback