Googlestalker

Ha! Skyltskrivaren på jobbet är sönder, det är ett litet steg i kriget mellan mig och skyltarna och det här slaget vann jag. Idag har jag roat mig med att googlat gamla högstadieförälskelser, suttit och hummat för mig själv och tänkt saker som "Oj vad snygg han blivit", "Jasså han sysslar med musik", "Shit vem hade anat att han skulle deka ner sig" osv. Kom på den idén när jag och en J satt och pratade om gamla ex och vad de gjorde nu för tiden.

Sleep nu (orkar inte ens kolla på Wild Kids), ska upp och hoppa tidigt för att plugga och få ett bra bord i biblioteket. Sen blir det valberedningsstuff hela eftermiddagen.

E-motion - Into eternity
(given partylåt back in the days, i högstadiet var det techno och hiphop som gällde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback