I miss you

Håller fortfarande pluggschemat, för mig är den här typen av självdiciplin en helt ny erfarenhet. Kul att det bara tog 15 år i skolan för att jag skulle komma underfund med min studieteknik.

Barvärdsfest imorn, förfest hemma hos mig = jag måste städa

Var sälv i spexlokalen idag för första gången, kändes lite väl tyst och tomt. Men nu är det bara en bit på ärmarna kvar sen är kostymen klar! Det sista tänkte jag fixa med en tung bakfylla som sällskap på söndag.

Nu är det slut på frukostmat igen, måste fixa det innan E kommer så att hon inte ska behöva leva på pastafrukost.

Fick hem Bamses bästa på lovefilm.se idag, äntligen tecknat!

Dagens snyftare: Mr. Germany kan inte komma som det var planerat, vi får skjuta på det :(
Saknar honom och grannarna helt galet mycket, håller tummarna för att Jenn ska få en Europaresa i examenspresent så att hon kan komma hit och köra shake face, dricka jelloshots, shoppa skor och sjunga huvud-axlar-knä-och-tå med mig.

Teddybears Sthlm - Little stereo
(Mr. Germanys favorit)

 
Jag och Jenn är kungar på luftgitarr


Mr. Germany och jag på Ft. Myers beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback