Inlämnat

Yes! Lämnade in hemtentan 15 timmar innan deadline, det är minsann rekord för min del. Tror att det här med pluggschema är min grej. Kom dock inte iväg till biblioteket kl 9 imorse som jag hade tänkt. Det berodde på att det blev mycket mera hårdkörning igår kväll än vad jag hade tänkt.

Efter en produktiv dag så blev det lite rutinmässig prepreparty-städning. Vi var alla barvärdarna, minus A, plus pubmästare hemma hos mig. Tur att vi var det för jag råkade lixom dra sönder gardinstångsfästena vid stora fönstret, osmidigt.

Har inte riktig koll på vart tiden på kåren försvann, men jag vet bestämt att om man snortar grädde svider det i näsan ett bra tag efteråt. Jag var en klippa i garderoben i slutet om jag får säga det själv, det är mycket lättare att vara trevlig mot fulla människor när man själv är tankad.

När jag började vandra hemåt så insåg jag att T hade mina nycklar. Han lovade att komma hem till mig med dem så jag satte mig och sov i trapphuset (läs:låg utslagen i själva trappan) i väntan på nycklarna. Men jag fick vänta länge för T var duktigt nitad så han hade helt glömt bort mig, krävdes lite påminnelse.

Bakispizza tillsammans med K imorse, sen släpade jag min vitlökssåsluktande uppenbarelse till biblioteket. Första timmen hände det mesta i dimma men sen så har flitens lampa lyst vid mitt bord och nu är tentan inlämnad. Vet inte riktigt om jag tänkt rätt, men den kompletteringen den sorgen.

Om ca 1 timme kommer E! Ska möta henne på stationen. Kan nog vara en bra ide att försöka städa undan efter gårdagen innan hon kommer.

 Strike a sexy pose!

 A styr upp hot shots

 Push up

 En lina grädde någon?

 T, jag och K var lätt nyktrast i baren...


Säkert - Och jag grät mig till sömns efter alla dar
(Säkert-Annika är hur bra som helst!)

Kommentarer
Postat av: Nina

Starkt gjort att finslipa det sista i ett bakfyllt tillstånd! Jag önskar att jag också varit på det där tåget med Emma, men du kommer väl hem lagom till valborg får jag hoppas?

2007-03-23 @ 08:54:07
Postat av: Jessica

hahaha..du är rolig jas..bara lagom full eller? men du är ändå sjukt bra på att poosa..alltid snygg liksom!

2007-03-23 @ 20:02:31
Postat av: Jasmine

Yes, såklart att jag bara var sådär lagom salongsberusad, syns inte det? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback