Lyllostar

Har kollat på Wild Kids igen och kärleken sprudlar i lagen. Blir spännande att se vad Rebecka och Frida svarar på Williams och Gustavs fråga-chans-lapp. De präktiga ungarna börjar bli märkta av att leva i vildmarken, nu är det ingen som är hel och ren längre utan istället pratar de om att skjuta kameler och att otrohet inte gills när man är barn. Humm stämmer lite grann överens med ursäkten "Men vi har ju inte samma riktnummer". Dock kan livet i Wild Kids vara hårt, iaf om man är förlorare. När vinnarlaget fick spela in en skiva med Linda Bengtzing så smög förlorarna på dem och en av av förlortjejerna säger "Det skulle vara min högsta dröm att spela in en skiva med Linda, vem skulle inte tycka det? Vilka lyllostar de är". Hela uttalandet kan diskuteras men det var just ordet lyllostar som var så kul, trodde inte att det hade överlevt 90-talet.

Nu tvättstuga och göra att seriöst försök i förrådet i jakten på mina hårrullar.

Disturbed - The game

Kommentarer
Postat av: elin

hehe vad kul att höra att det e någon mer än jag som e fast i Wild Kids!!! lejonen eller björnarna? jag föredrar lejonen...

2007-03-06 @ 19:47:18
Postat av: elin

hehe vad kul att höra att det e någon mer än jag som e fast i Wild Kids!!! lejonen eller björnarna? jag föredrar lejonen...

2007-03-06 @ 19:47:36
Postat av: elin

hehe vad kul att höra att det e någon mer än jag som e fast i Wild Kids!!! lejonen eller björnarna? jag föredrar lejonen...

2007-03-06 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback