Musiktips tack

Var öppen utfrågning av årets sökande till presidiet. Jag sitter ju som bekant i valberedningen så jag var där och kikade. Är verkligen inget lätt val. Efter frågestunden åkte jag till spexlokalen och sydde lite, har fållat sisådär hundrafemtioelva små tygbitar. Skulle vara så skönt om jag nån gång hade typ en halv dag över så att man fick ordentligt mycket gjort.

Egentligen så visar klockan på läggdags för mig, men är ändå lite sugen på att kolla på film, har en hel hög som jag inte hunnit med en. Vill ha något lättsmält (läs: något man kan somna till) i ljusa färger så det lutar åt Little Chicken. Fast det var väldigt länge sedan jag såg Shrek, blev lite sugen på den nu bara för att jag och E prata om den igår. Verkar ju iaf vara något tecknat jag är sugen på och då brukar Turtles vara det första självklara valet. Humm får grunna lite på det där, stort beslut.

Är lite trött på mina playlists, men idag har jag bytt lite musik med T, skönt med omväxling! Om det är någon annan som har lite tips so bring it on, som det synes så är jag som vilken allätare om helst.

New Ordet - Temptation

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag antar att det inte är jag som är "E"?! Du har en annan?

Postat av: Jasmine

Nej i det här fallet var det inte du, jag erkänner: jag har andra...Har faktiskt två till E, en manlig och en kvinnlig. I det här fallet var det den manliga E jag filmpratade med.

2007-03-18 @ 11:20:22
URL: http://shazmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback