Personalrum

När jag har min lilla lilla rast så vill jag helst slippa prata nonsens med mina arbetskamrater, vill ha en chans att vila trevlighetsminen för att orka med att använda den på kunderna. Ohh jag låter som en riktig bitter tjurig person och om jag inte får en lugn minut ibland så blir jag det. Om de ville prata om något intressant så skulle det kanske gå an, men oftast så handlar det om något jobbrelaterat (hallå, jag har rast!) eller om något som står i tidningen (i 9 fall av 10 handlar det om att allt som står i tidningen är hemskt). När jag jobbade på akademiska så sov alla när det var rast, det är mera min melodi. De enda som går att luncha normalt med på jobbet är de andra byggarna.

För att uppväga mina osociala tankar så var jag och födelsedagsfirade U efter jobbet igår. Spela spel och dricka vin det är bra grejer. De andra fortsatte ut, men som den förvärvsarbetare jag är så drog jag mig hemåt. Är sämst i världen på att att hamna på krogen, men nästa helg gott folk, då ska ni få se.

Dagens första dilemma: Utsläppt eller uppsatt hår på jobbet? Spännande...

Avenged Sevenfold - M.I.A
(överlag så är inte det här några favoriter men jag älskar den här låten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback