Rött eller grönt

Blev väldigt förvånad över att inse hur goda röda vindruvor är. Har har jag gått runt hela livet och trott att gröna var mina favoriter, vilket uppvaknande. Appropå uppvakanden så skulle jag vilja uppmärksamma det stora chipstestet, som gav häpnadsväckande resultat.

Presidieval igår, väldigt turbulent så nu har valberedningen något att ta tag i.

Efter valet blev det Shrek-tittande tillsammans med E. Jag identifierar mig direkt med Donkey, lite för på, lite för pratig, lite för mycket och totalt jättesämst på att fatta en vink. Men det var trevligt, nästa vecka blir det Shrek 2.

Nu ska jags sätta mig i solen och läsa om hur en riktig karl ska vara, kanske eventuellt också ta en promenad och strypa gräsklipparmannen som drog igång vid 8-tiden imorse.

Hoppas hoppas att kåren visar matchen ikväll, annars så får vi trängas på någon sportbar.

3 Doors Down - Life on my own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback