Skalman

Pluggpaus. Sitter vid datorerna på biblioteket och jobbar upp lite ångest över att jag inte sitter försjunken i mina böcker. Kommer snart nå ångesttoppen tror jag.

Hungrig, det gör att jag inte kan koncentrera mig, varför vill ingen luncha? Har t.o.m med mig matlåda idag. Det här är tredje dagen i biblioteket och nu har mjukisbyxorna kommit fram. T frågade hur jag mådde imorse, han tittade ner på mina byxor och förstod direkt.

Hade det inte varit för ångesten så skulle jag bjudit på en analys av Bamse och vulkanutbrottet. Här är iaf ett utdrag av det avsnittets roligaste dialog:
Bamse (stressad) : Vi måste skynda oss så att vi hinner upp innan vulkanen får sitt utbrott!
Skalman (riktigt förbannad): Använd inte så fula ord!
Bamse (ställd och oförstående): Jag sa inga fula ord
Skalman (fortfarande sur): Du sa skynda och det är det fulaste ord jag vet.

Haha! Skalman is my man!

Backyard Babies - I love to roll
(Hultfredsminnen, börjar bli lite sugen igen)


Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback