Spaning på stan

Kom precis hem från spex-avtäckningen på kåren. Årets spex heter "Spaning på stan" och handlar om svenskar, danskar och ett privilegiebrev som kommit på villovägar. När jag har suttit och sytt kostym så har jag hört skådisarna repa och det kommer bli en kanonföreställning, kom och titta! Ikväll är det avtäckningsfest och jag är laddad. Måste bara hitta hårrullarna först...och ställa in mig mentalt på punch.

Skönt att höra att jag inte är det enda Wild Kids-fanset. Jag håller på lejonen, de har den coolaste hejarramsan, tuffaste tjejerna och så har de ju Fredrik också. "Vet ni vad det här kallas? Propaganda kallas det". Den lilla killen är bara för skön.

Godaste snackset just nu: kräftstjärtar. Farligt gott, jobbigt dyrt i längden.

Fick just se en söt sak från Mr.Germany, it made my day =D

Selena - I could fall in love with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback