Uppsalabesök

Mkt bra helg! Var och mötte E på stationen i torsdagsnatt, jättekul att se henne. Vi däckade i säng ganska så på en gång för att orka upp kl 6 på fredagsmorgonen. Ullared! T var också med. Blev mkt shopping såklart (kunde inte bära min egen gigantiska väska själv sen). Jag var på jakt efter en vårjacka och hittade två så det var ett lyckat mission. Drabbades visst också av någon typ av sinnesförvirring för jag köpte en rosa pikétröja. Var kul att se E:s reaktion för hon hade aldrig varit där förut och hade inte förväntat sig att det skulle vara så stort. Köpte nya hårrullar så nu är det problemet löst. När man väl börjar närma sig kassorna så är det ju alltid något som får lämna vagnen igen, som inte längre känns lika livsviktigt som det gjorne när man slängde ner det några timmar tidigare. I fredags var det Alien-boxen och ett set ungsformar som inte fick följa med hem.

Väl tillbaka i hstd igen, så langade vi in våra shoppingfynd och gick på afterwork på kåren. Käkade mat, drack öl och massa tjejsnack. Stackars E led av grav trötthet och träningsvärk men jag höll kvar henne tills efter stängning.

Upp och hoppa innan kl 9 på lördagmorgonen. Tog en sväng förbi spexlokalen innan vi åkte ner på stan, för fredagens shopping räckte ju inte lixom...Hittade skor iaf =) Ett par ljuvligt sköna ballerina och ett par nya gympaskor som jag faktiskt behövde. Njöt av glass och godis i solen, sweetness.

Sov middag alldeles för länge, men hann ändå göra oss iordning för party. Jag hade förfest här hos mig. Krogen var u planen och merparten av förfestdeltagarna kom ut men inte jag T, E, E, M och N. Vi fortsatte hemma hos mig, E däckade rätt snabbt hur det nu är möjligt att sova till allsång av den kalibern som vi bjöd på. Vid 6-tiden imorse gick de sista och 9.30 var jag klarvaken och krävde bakispizza. Jag och E käkade och tog det väldigt passivt till det var dags för henne att åka hem. Helgen gick alldeles för snabbt, hallå hon kom ju nyss! Det var iaf väldigt kul att få ner besök.

Idag har jag varit i spexlokalen och brottats med min kostym, trodde jag skulle bli klar idag, men att få till det sista på ärmarna var mkt svårare än jag hade räknat med. har lunchat med t och mått rätt så bra, men nu börjar tröttheten ta överhanden. Så fort jag nuddar golvet så blir jag påmind att jag måste städa, det ser ut som vi hade en inomhusölsimbassäng igår. Ska städa, men måste nog kolla på Wild Kids först.

Bild 1: E och jag charmar kameran
Bild 2: Vi som orkade hålla igång hela natten
Bild 3: Den nya sommarkepsen med lufthål
Bild 4: Hejdå =( Jag och E väntar på hennes buss tillbaka till Uppsala

           

Regina Spector - Fidelity
(Musiktips från T, I love it! Kommer nog min signaturmelodi för våren 2007)




Kommentarer
Postat av: josefin

våren är här underbart =) synd ja ej kunde komma ner men får bli framöver.-o ni får komma hit festa o shoppa mysa med oss här-puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback