You silly sleepyhead

Överraskningsfödelsedagsfest för D igår och tror faktiskt att han blev riktigt överraskad. Det var trevligt och så, och vi hann kolla lite schlager då och då också, men jag var verkligen inte i mitt esse. Var trött och inte alls särskilt partyladdad. Har drabbats av narkolepsi light för jag somnar stup i kvarten. Nu börjar ryggen ta stryk för att jag har somnat på soffan för många gånger. Eftersom jag somnar hela tiden så är jag nu sur och grinig eftersom kroppen inte mår bra av för mycket sömn. Eller så är det kanske bara lite vanligt söndagsgrubbel som spökar. Crap.

Var uppe tidigt imorse och begav mig till spexlokalen för att sy lite kostym, det börjar faktiskt växa fram en riktig outfit nu, vad jag kan! Skådisarna övade dans idag, underhållande :p

Såg förresten andra avsnittet av Leende guldbruna ögon, en klar uppryckning från det lite sega premiäravsnittet. Får dock lite ont i magen av att titta på det för att jag känner medlidande med karaktärerna i serien. Min favorit var när sammi fegade ur och sa "Asså du vill inte ligga med mig, jag är inge bra". Och ikväll är det ett nytt avsnitt av Wild Kids, me like.

 Födelsedagsbarnet!


The Sounds - Rock N roll

(something sweet, something strong, seems like love no longer can turn me on)

Kommentarer
Postat av: Emma

hallå, spar lite av partyt tills jag kommer! det ska bli skitkul, jag längtar efter dig. vad gillade du festivalen? rätt låt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback