Absolut Gotland today

Wohoo! Gotland idag! Bussen går kl 15 från kåren, innan dess ska jag hinna städa, tvätta, packa, köpa dricka, plugga lite och fixa det sista på overallen. Kommer nog att gå bra, dock så går det mindre bra ju längre jag sitter kvar här framför datorn. Det är studentfest jag ska åka på, ca 1000 studenter från hela Sverige som tar över Kneippbyn för en helg. I'll be back söndagnatt, fortf vid medvetende är vad jag satsar på men kan ju inte lova något.
Jobbade på das Kår igår med hasparna. Hade sett fram emot att bara vara en vanlig barmästare men blev barvärd ändå, som slapp diskmaskinen =) Har aldrig varit så trött en jobbkväll, vill helst gå i dvala ngr dagar och sova ut, finns det inga sleep rehab center? (kom pecis på att det gör det, hotell kallas det visst) Nästa vecka jobbar jag min sista gång som barvärd for ever, sweet!

Nu frukost och städa innan E kommer förbi med min cykel. Stackarn brukar få vänta ute i korridoren ibland bara för att jag är så kass på att städa, mohahaha.

Maire Brennan - Oro
(jag har ingen aning vad hon sjunger om, har fått för mg att det kan vara religiöst, men den här låten är så sanslöst fin och lugnande att den får handla om precis vad som helst)

Kommentarer
Postat av: josefin

ha så toppen skoj på gotland.är bra avis gotland är rikigt fint mysigt.

Postat av: Linda

ha det så kul på gotland (ditt svin) ;) Hoppas du hinner sova ut snart..

2007-05-10 @ 11:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback