Äntligen!

C-uppsatsen är inlämnad, inget mer vi kan göra på den förrän efter opponeringen nästa vecka. Fira ikväll men känner mig inte alls särskilt laddad. Igår natt satt vi inne på media och skrev det sista. Fick riktiga godsaker leverade till oss mitt i natten för lite energiboost, himla snällt av grabbarna!

Hultsfred börjar närma sig och jag hade tänkt försöka lyssna på iaf en låt av alla artister (förutom rookiescenen, de är bara för många) innan jag åker. Får ta dem i bokstavsordning och några åt gången. Mer än en låt per artist blir ju svårt att hinna med så jag lyssnar på den jag får flest träffar på. Här är dagens genomlyssningar:

50 Cent - In da club Välkänd låt men inget jag går igång på, den kommer aldrig igång riktigt. Men jag kommer nog ändå försöka se honom i hopp om att det kan bli ett bra liveuppträdande

Aiden - Die romantic  Kan lätt tänka mig att lyssna på fler låtar av den här gruppen, men refrängen känns lite tunn

Amy Winehouse - Rehab Hade gärna sett lite mer soul i det här så skulle det kunna bli en skön "gräsmatte-konsert"

Anna Ternheim - I'll follow you tonight Jag har hört Ternheim tidigare utan att riktigt fastna. För lugnt för min smak

As I lay dying - Forever Ingen sång enbart skrik, tyvärr så är det inte bra skrik á la Disturbed


Är absolut inte rädd för mina pinvingskor, riktiga pinviner däremot kan ju vara lite scary. Här är bild på de ljuvliga:
image126
Bild: www.wedins.se


Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt ljuvliga skor!

Postat av: josefin

vilken söööta skor=)

2007-05-23 @ 21:28:48
URL: http://josefingustafssons.blogg.se
Postat av: Emma

=)

2007-05-23 @ 23:24:52
URL: http://emmasnya.blogg.se
Postat av: Lasse

Du får absolut inte missa Velvet Revolver på Hultan, hur jävla bra som helst, plus det faktum att det är Slash, Duff och Matt från Guns n' Roses gör det till en garanterad festivalhöjdare!!!!

2007-05-24 @ 09:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback