Dubbelklant

Nån som kommer ihåg att jag ramlade i en trappa förra året och bröt några små ben i foten? Igår hade vi klassfest och gissa vem som ramlade i samma trappa och gjorde illa samma fot igen? Sjukt klantig med andra ord, hoppas att det bara är en stukning den här gången. Men innan dess så hade vi trevlig förfest hemma hos A, vi tappra MKV:are om är kvar. Har glömt kamerasladden där så det blir inga bildbevis från min T och T:s rafflande jongleringstävling. Eftersom bag-in-boxtjuven har fyttat från stan så vågade alla ta med sin egen BIB och kalasa på, MKV är så classy =)

Eftersom jag var invalido så blev det taxi hem från kåren, A och R var snälla och följde mig till dörren. När jag vaknade imorse hade jag helt glömt bort foten när jag tog första steget ur sängen, smärta! Utan cykel är jag inte så flyttbar så vi pluggade hemma idag. 

Ikväll är det barvärdsmiddag på Harrys, stor beslutsångest över vad jag ska äta. Harrys hamburgare är ju fantastiskt goda men å andra sidan så är kycklingvingarna ljuvliga. Såg även en avocadosoppa som lät smarrig. Får köra ole dole doff när jag väl har menyn framför mig helt enkelt. Nu ska jag speedfixa mig för det är fördrink hemma hos T innan middagen.

Kommentarer
Postat av: Emma

nä meh! ja det var klantigt.

Postat av: E

Våd åt du för något? En riktigt karl tvekar inte utan käkar alla tre rätter samtidigt och eftersom du är det närmsta jag kommer en manlig vän nere i Halmstad just nu så hoppas jag du föregick med gott exempel...

2007-05-04 @ 14:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback