Godheten själv

Det blev ju lite valborgsfriande här ändå. Grillade på Bolmens, när det blev för kallt gick vi upp till E och T. Förfest med kladdkakebak, how sweet is that? Jag hade absolut inga planer på att gå ut men hamnade faktiskt på krogen för andra gången detta år. Återigen så blev det Club Moon, ingen omvälvande händelse som förändrade mitt liv men visst var det en trevlig kväll. På vägen hem hittade jag och T två mobiler och en nyckelknippa. Som de vänliga själar vi är så tog vi dem och sålde vidare...eller så lämnade vi faktiskt tillbaka allt till sin ägare som vi spårade upp. Sånna grejer ger bra kharma och många stjärnor i kanten.

Kollat på film med E ikväll, han gick nyss vilket betyder att jag verkligen borde gå och lägga mig för att orka upp till jobbet imorn. Vi såg Walk the Line, vilket var en riktigt bra film dock lite hoppig. Bra musik! Satte igång min stationära dator förut idag, massa bra musik där med som jag nästan hade glömt bort.

Iron Maiden - Brave new world

Kommentarer
Postat av: E

Iron Maiden - Brave New World? Men please det finns bättre Maidenlåtar än den :D. Walk the Line var skön, nästa gång är det Kill Bill, eller nån annan film.

2007-05-02 @ 08:37:26
Postat av: Jasmine

Men nu råkar det vara så att JAG tycker att den är bra :p Yeah Kill Bill, där kan vi snacka grymt soundtrack. Vissellåten!

Postat av: josefin

haha ja jag gör alltid matlåda vetdu=) idag blir de dock inte så avanserat omelett bara.ska snartt cykla iväh till jobbe.när kommer du till mej den där helgen lör eller fre kväll lr när får man se ditt härlig annsikte? kyss

2007-05-03 @ 09:19:30
URL: http://josefingustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback