Göteborg

Operation riktig matlagning har påbörjats. Kommer t.o.m att använda ugnen vilket jag klassar som riktigt seriös matlagning.

Kom hem från Göteborg för ngr timmar sen. En skön shopping och partyhelg. Jag och T åkte upp igår och mötte upp med J och L på stan. Blev ett par ballerinaskor i silver, precis likadana som jag har i svart med de är så ljuvligt sköna att jag skulle tänka mig ett tiotal par till i varierande färger =)

På kvällen var det tjejmiddag hemma hos J, hade inte träffat någon av hennes GBGkompisar tidigare så det var trevligt. Champange, dans och tjejsnack, var alltför länge sen, gött att det blev av! Telefonsamtalet i fredags och att träffa tjejerna hemifrån gav verkligen en släng av hemlängtan. Väl inne i stan så var det inte så lätt att komma in någonstans, dels så var det mycket folk ute på stan och dels så var två av tjejerna som var med 86:or. Det blev ingen utgång för oss men det kommer fler tillfällen. När vi kom hem så satt vi uppe och pratade ett tag, jag och H höll väl de andra stackarna vakna ett bra tag efter att vi hade sagt godnatt.

Noll baksmälla på morgonen! Trevligt med lte omväxling. Vi blev serverade wonderful frukost och så var det bara för mig och T att packa ihop oss och sen så blev det en till sväng på stan för att hitta de skor som vi hade sett i ett skyltfönster på natten. Blev inte de skorna, men väl två andra par. Mission "hitta röda ballerina" är härmed avklarat. Efter det så skulle jag absolut inte sköpa något mer därför är det lite konstigt att jag satte mig på bussen med två klänningar, en t-shirt och ett par vita byxor i kassarna.

Snart ska pajskalet in i ugnen, äntligen räkpaj! Det går inge vidare att lägga upp bilder från igår för en del av dem lägger sig som kopior. Sen så är det tyvärr inte jag som har bilden på L iklädd simfötter, surfarhjälm och peni..förlåt "mastskyddet"

Bild 1: Lunch på stan
Bild 2: J, L och jag, Uppsala!
Bild 3: Sitta och dansa...
Bild 4: ...eller stå upp och dansa?
Bild 5: Jag och L
Bild 6: Bästa stället på hela avenyn :p
Bild 7: Skoshopping

     

Korn - Twisted Transistor
(ibland är det riktigt bra att få musik skickad till sig)

Kommentarer
Postat av: E

Fina bilder, men vart är bilderna från bröstmätningen?

2007-05-21 @ 14:08:36
Postat av: Jasmine

Vi hade ingen opartisk domare och kunde därför inte tävla

Postat av: E

Därför jag skulle följa med...

2007-05-22 @ 08:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback