Grattis Pappa!

Gnället om min trötthet fortsätter, men anar en sovmorgon i sikte på lördag vore helt fab. Hel lördagen kommer bli helt fab för då åker jag och T upp till GBG för att festa med mina underbara uppsaladamer mfl. Men det är inte lördag än på ett tag. C-uppsatsen ska in till handledaren på fredag, stor ångestfaktor. Igår och idag har jag och A varit valberedning och intervjuat massa människor som vill sitta i skolans styrelser, nämnder och råd. Idag fanns det dock ögongodis på en av intervjuerna, mera sånt.

Väldigt snart sovdags, måste bara photoshoppa (korrekt böjning?) klart alla analyserade artiklar och bilder.

Imorn fyller pappa år och jag är en hemsk unge som inte kom på något roligare att ge än en bok, iaf inget roligt som går att skicka på posten. Men kortet som medföljer är iaf lika babbligt som vanligt och jag vet att pappa ibland uppskattar det som står där än själva presenten. Är ju en riktig pappas flicka så det känns så bittert att inte kunna vara på plats för att ge honom en riktigt stor födelsedagskram. Finns ingen i hela världen som kan ställa saker till rätta så bra som min pappa, som har en förmåga att alltid veta vad han ska säga för att muntra upp mig och han slutar aldrig att imponera på mig på många sätt och vis. Det finns inte heller någon som jag blivit så arg på, bråkat med eller gråtit inför eftersom det inte finns någon annan som är så lik mig.

Appropå kort så fick jag ett väldigt gulligt kort av A idag. Ingen annan anledning förutom att hon ville säga att hon var glad över att vara min vän. Sånt gör en sådär genomlycklig och betyder så otroligt mycket!

image113

I pappas sällskap kan jag vara totalt avslappnad


Lars Winnerbäck - Solen i ögonen
(att höra pappa och hans band spela den här är något alldeles extra)

Kommentarer
Postat av: Linda

a vilken gullig bild =) Grattis till din pappa!

2007-05-16 @ 09:55:48
Postat av: Emma

Hoho. Söt bild

Postat av: Nina

Ah, fin bild! härlig pose :)

2007-05-16 @ 17:24:04
URL: http://shagaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback