Hjärtformat

Kåren igår. Tack till dem som var hjälpsamma och söta igår när jag inte var i mitt esse. Ingen baksmälla what so ever idag men en olustig oro i kroppen, typ influensaont men mera bedövande. Öhh det va nog ingen vidare förklaring men det är det närmaste jag kommer. Helt meningslös dag idag, noll aktivitet förutom filmtittning. Kollade på Pelle Svanslös, lovely Uppsalakatter. Är inte van att ha så här sysslolösa dagar, funderar starkt på att bädda ner mig, slå på en dålig film och maratonsova. Hittade ett hjärtformat chips idag och vågar inte äta upp det för att det känns som att det skulle kunna betyda otur.

Dagens Hultfredsgenomlyssning:

Billy Talent - Fallen leaves iTunes placerar den i genren indiepunk och jag gillar den! Som Green Day fast ändå inte, låter nästan som att sångaren läspar på vissa ställen i refrängen

Black Label Society - Fire it up Funkar när jag sitter här hemma och har det på i bakgrunden men frågan är om jag inte skulle bli uttråkad av att se det live?

Boyz Noize - Feel good TV off Obra techno som bara irriterar mig

Chimaira - Nothing remains Nej eftersom jag knappt hör vad de sjunger

Clipse - Ain't cha Blingblinghiphop, blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback