Hot blonde

Inte för att jag behövde och jag borde verkligen inte heller men jag kunde inte låta bli att bli kär i ett par ljuvliga tygskor med pingviner på. Kommer aldrig kunna ha en dålig dag med dem på fötterna. Var och systemfixande och bytte en t-shirt inför onsdagen, sista kåren och då ska vi mkv-fira att vi har lämnat iväg uppsatserna. Snart slut nu...

Yes! Nu precis kom regnet som jag har väntat på hela dagen när alla bara har tjatat om hur varmt det är. Så fick Jasmine rätt igen. Fast det är ju lite otur också att jag fick rätt eftersom vi skulle grilla och dricka vin, nu får vi ju bara dricka vin, heemskt synd om oss :p 

Läste precis att Caféredaktions hetaste medarbetare Daniel Kjellsson har slutat. Tvålfagra blondiner med backslick brukar inte vara min stil, men tänk den med smör på...

image124 image125
Bilder: www.cafe.se

Frida - Dunka mig gul och blå
(för jag behöver lite värme, ja det ska jag få, vi kan leka hela natten, dunka mig gul och blå...
sarkastisk musik på skånska)

Kommentarer
Postat av: E

Fan jag som hade fått för mig att du var rädd för pingviner, måste ha tagit fel. Skulle inte förvåna mig ifall du aldrig har på dig skorna eller att du alltid kommer springa runt och skrika "Hjälp hjälp, pingviner pingviner!!".

2007-05-22 @ 08:18:48
Postat av: josefin

ännu mer skor ;) gumman då,.iof låter de ljuvliga =)

Postat av: Emma

ge mig bild på dina pingusar så ger jag dig en på mina.

2007-05-22 @ 16:14:17
URL: http://emmasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback