Inte en endaste rauk

Klockan är mitt i natten men jag kan inte sova riktigt än. Har precis tagit en välbehövlig dusch, nog för att jag har duschat under helgen men att varje gång dra på sig en overall efteråt förtar lite av den känslan. Har varken sett raukar eller livs levande får men har ändå haft en kul helg! Var väl kanske inte toppen precis hela tiden, men i det stora hela så är jag nöjd. Alla som väntar på skvaller väntar förgäves, det som händer på Gotland stannar på Gotland. Ni som fick fylleringningar var så snälla och använd det inte inte alltför mycket emot mig =)

Har fått efterfrågningar om mer bilder på mig (ohh jag trodde aldrig att ni skulle fråga!) så kommer här därför bara bilder som jag är med på, kul va? :p

Bild 8: Bara för att peka ut vem som modifierade mitt senaste inlägg men naturligtvis så håller jag med, typ, tror jag, lite iaf :p

      

Tvivlar på att jag kommer få pris för mest orginella poser...

Kalmarvisan

Kommentarer
Postat av: josefin

dit nya hår är underbart fint.blir nyfiken på va som hände där nu ju.ses snart snart

Postat av: E

Med raukat kön på partyön!!

Bild nr1 = sådan har jag också gjort
Bild nrsist = vilket snyggt motiv =)

Ps: Kisse ente pau ringmauren... olle den

2007-05-14 @ 09:50:33
Postat av: Linda

hade du overallen på dig varje dag? =)

2007-05-14 @ 17:05:56
Postat av: Jasmine

Linda: Yes varenda dag, tog bara av den för att duscha

2007-05-15 @ 08:58:43
URL: http://shazmine.blogg.se
Postat av: Emma

fiiint =) i wont.

2007-05-15 @ 13:42:45
URL: http://emmasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback