Maxishoppat

Veckans rekord! Nu är klockan snart halv åtta och jag är redan hemma. Det har inte hänt hittills den här veckan iaf. Det är helt sanslöst intensivt med c-uppsatsen nu, ska sitta hela kvällen ikväll och en bit in på natten blir det nog också. Har mjölksyra i armarna efter att ha maxishoppat med famnen full av dator och kurslitteratur. Så nu har jag laddat upp med red bull för att orka några timmar till.

Igår gick jag raka vägen från skolan till kåren och jobbade mitt sista pass som barvärd. Kände mig verkligen fresh i sällskap av massa uppfixade sjuksysterelever som jobbade. Fick höra alltför många gånger under kvällen att jag såg sliten ut. Men jag förlitar mig på att lördagens sovmorgon (snooza ända fram till 9.30, lovely!) kommer att råda bot på mina tvättbjörnsögon.

Inlämning av uppsatsen till handledaren imorn. Vi satsar på att sitta till senast kl 15. Vore skönt om vi verkligen höll den deadlinen. Efter det så blir det valberedningsmöte. En sansad och lugn fredagkväll med andra ord, måste ju ladda inför lördagens sovmorgon =) Ska förvisso på roligt göteborgsbesök samma dag men innan jag får min sömn så kan jag inte riktigt börja ladda för det också. Kanske finns det t.o.m tid att slötitta lite på film på fredagkvällen, sist jag såg en film var när jag och E kollade på Walk the Line och det var ju en halv evighet sen. Har maxishoppat lite nya filmer till samlingen: Sleepers, Who framed Roger Rabbit?, Gilbert Grape och Pelle Svanslös (naturligtvis den tecknade, kul att veta är att undertecknad har diplom som bevisar att jag har gått Pelle Svanslösrundan).

17 maj idag och Norges nationdag. Det ska jag sympatifira med dem genom att äta Norges nya
nationalrätt till middag. Idag var det två veckor sen jag tilllagade något i mitt kök och tanken var att det skulle blivit räkpaj ikväll men arbetsbördan gör att den får vänta till, typ senare. Men noll matlagning ger knappt ngn disk heller så inget ont som inte för något gott med sig.

BAO - Det är vi ändå
(så som vi krattar gången så får vi gå...)

Kommentarer
Postat av: josefin

när kommer ni på lördag?=

Postat av: E

De ska inte komma öht eftersom jag inte fick följa med... Jävla snålt att inte ta med sig sin bästa killkompis (som även är råsingel) på en tjejfest :/.

2007-05-17 @ 22:22:38
Postat av: Jasmine

Josse bry dig inte om Emil han bara surar för att inte får vara med och dansa, jämföra bröst och dricka massa vin =) Vi kommer upp till GBG ngn gång vid 13 på lördagen, men jag ringer dig imorn om mer exakta tider och platser. Kan tänkas att jag och T är shoppingsugna när vi kommer upp :)

2007-05-18 @ 00:44:49
URL: http://shazmine.blogg.se
Postat av: E

Jag bryr mig inte om dansandet, vindrickandet eller bröstjämnföringen. Det jag är sur över är att du totalvägrar att dokumentera sagda bröstjämnföring till din allra bästaste bästa vän :(.

2007-05-18 @ 15:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback