Ring mig när du är nykter

En till sån där seg dag som började väldigt tidigt tack vare min otroligt tidiga bedtime igår, innan kl var 21 så sussade jag sött. Det är ett säkert tecken på att jag är i total obalans. Jobba på Coop imorn, har inte jobbat på två helger vilket känns som en evighet som för mig, undrar om jag kommer ihåg hur man gör?

E åker hem imorn, det vill jag också göra. Rehab och få lite kärlek, pappas mat och mammas omsorg. Bli sådär löjligt bortskämd som jag faktiskt blir när jag kommer upp. Dricka öl på Bryggan, reta lillebror, kramas med Lukas, spana in kompisars nya lägenheter, inse hur mkt jag gillar utsikten uppefrån slottet och säga hej till morfar. Men icke, ibland är det långt till juli.

Har fortfarande inte ätit upp hjärtchipset, det är nog äckligt nu men jag törs ju inte slänga det. Kan inte någon bara råka ha sönder det så är det ju inte mitt fel.

Dagens Hultfredslyssning:

Converge - Heartless Mera hjärndött, omotiverat skrik igen

Dark Traquility - Feast of burden 2-3 lyssningar sen så kommer jag att tröttna på den här låten

Dizzee Rascal - Sirens Påminner om Beastie Boys och jag gillar inte Beastie Boys

Does it offend you, yeah? - We are rockstars När jag såg gruppnamnet och låttiteln så hade jag riktigt höga förväntningar but noo, störigt electro

Evanescence - Call me when you're sober Love! Lätt att jag måste lura med mig ngn till den här konserten

Kommentarer
Postat av: josefin

gummsan.hur är de med dej? ska du hem i juli? när? händer i helgen?puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback