Riot

Kl 15 hade vi sagt att vi skulle vara klara, nu är klockan strax innan 18 och jag har precis skickat iväg uppsats, bilagor, ja hela alltihopa till handledaren. Ok vi höll inte tiden, men nu har vi petat om i alla stycken typ hundrafemtioelva ggr för att få det som vi vill ha det så det var väl värt de extra timmarna. Nu är jag ledig (undantag: fixa gammal hemtenta på söndag) ända tills måndag morgon. Dessutom är det andra coopfria helgen i rad :D

Borde verkligen skynda hem och städa lägenheten (läs: soptippen) innan vi ska ha valberedningsmöte. Eftersom jag spenderar mkt knapp tid i mitt hem så förvandlas det snabbt till en avlastningszon där jag bara kliver över sakerna när jag kommer hem för att hitta till sängen så snabbt som möjligt. E fick se den i sitt mest kaosartade skick, mamma skulle ha sjöhalat mig (vet inte riktigt hur det går till, men det gör nog ont) om hon visste att jag släppte in kompisar i röran. Alla som känner mig vet hur oordningsam jag är, H vet det i synnerhet efter att ha studerat mina bristfälliga städkunskaper i Florida, men nu är det alltså så illa att jag riktigt drar mig för att gå härifrån skolan och gå hem och försöka reda ut det...

Ynk, är hungrig också. Har fortf inte lagat mat sedan förra torsdagen (alltså mer än två veckor sen nu), nu vill jag hellre ha tonfiskpaj istället för räkpaj men ikväll finns det inte utrymme i schemat att hinna med det. Åt näringsrika ostmackor till lunch så får försöka komma på ngt annat till middag.

Lill Lindfors - Jag tycker inte om dig
(jag tycker inte om dig, jag håller inte av dig, jag känner inte någon sympati...världens gulligaste lilla tant är hur hård som helst, ball)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback