Rosa

Nu kommer det snart bli två torsdagar i samma vecka och jag skulle inte bli förvånad om grisarna snart börjar flyga omkring. Skulle ner på stan för shoppa Minttu och tetravin med skruvkork men förutom det så kom jag hem men en rosa topp. Hur gick det till? Den är inte helt rosa, nästan värre än så, den har rosa blommor mot vit bakgrund. Är lite, lite oroad över den här utvecklingen. Dock så har jag fortf lite skam kvar i kroppen då jag helt ville vara osynlig när jag köpte en Hello Kitty plånbok åt en kompis inne på McDonalds (en sån där som följer med Happy Meal ni vet). Expiditen log och tittade lite medlidsamt på mig. Jag förstår henne.
lsa
Ska packa nu, får inte glömma vattenkokaren. U har nämligen kommit på iden alldeles utomordentligen iden att vi ska dricka varm o´boy och Minttu med hjälp av sådant där vattenlösligt o'boypulver. Verkligen hur gott som helst, tror att jag ska dricka det till frukost, lunch och middag i helgen. Tata!

Peps Persson - O'boy

ps: måste bara tilägga att Emil Rytterstedt är nog den mest felfria och perfekta personen i hela vida världen. Jag kommer för evigt att älska honom!!! <3

Kommentarer
Postat av: josefin

jasmine rosa vad har hänt?

Postat av: Linda

"du e så nördig så" ;)

2007-05-10 @ 18:03:02
Postat av: Emma

Men lilla du. Det har du ju redan gjort, i slutet på Mars när jag var på besök remember. Men alltid skoj med nya (MQ-) fynd :D
Söt du e på telefon, pratar med dig i skrivandets stund. Hörs!

2007-05-11 @ 23:06:12
URL: http://emmasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback