All night long

Jaha, EM är inte klart än alltså, men det var ju en bra match ändå. Imponerande snygga mål av Spanien, heder till dem. Det kan ju tacka Anders Svensson som hjälpte dem så fint genom att helt stunta i sin markering. Well well, det här betyder ju att det faktiskt kan bli lite intressant spel på onsdag också.

Efter matchen satt vi uppe hela natten och drack whiskey och spela xbox. Jag spelar som en tjej, eftersom handkontrollen var sladdlös så kunde jag verkligen spela som en tjej, dvs flaxa med armarna och försöka svänga med hela kroppen samtidigt som jag tryckte på knapparna. Fast jag tror inte att det är en särskilt bra metod för jag vann inte en enda gång, därmed har jag räknat bort boxare, rallyförare och prickskytt som framtida yrken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback