I wanna be a superhero

Till och börja med, tack alla för era söta grattis-samtal, mejl, mess och inlägg här, det känns skönt att höra. Lika skönt som det känns att veta att jag kommer ut som nybakad student och får ett jobb, det är ju helt sjukt egentligen. Att veta att jag har en plats på nya kontoret, få en chans att jobba i en branch med framtid och få vara med på en arbetsplats där ingen dag är den andra lik. Shit vad kul det ska bli!

Men det är ju ett tag kvar tills dess, än så är det lite praktik kvar. Mer tid för mig att hinna lära mig mer saker. Good.

Köpte biljetter ner till GBG den 15 dec, 25 årsfest för E. Och vilken fest det kommer bli, superhjältetema, I love it. Nu är frågan, ska jag vara: Michelangelo (En Teenage Mutant Ninja Turtle alltså) eller en Power Ranger? Eller något helt annat, tips please!

image257  <----- eller ----->  image258


Kommentarer
Postat av: Emma

en turtle såklart

Postat av: linda

Ja turtles är ju klockrent!

2007-11-21 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback