Vernissage

Vernissage imorgon. Ikväll ska vi bege oss till centralstationen för att montera utställningen, ska bli så spännande att se fotografierna. Men det kommer bli en låång kväll, kommer med allra största säkerhet få sova hos en jobbarkompis för jag lär inte hinna med sista tåget hem.

Om jag är trött redan? Det kan jag skriva under på. Men det ska bli kul att svinga en hammare igen, fick ett långt mejl från tryckeriet där de beskrev hur en dykert såg ut och hur vi skulle göra med den, please sa jag, jag har ju jobbat på snyggavdelningen. Så tonight blir det kontorsråtta goes byggarbetare.

Och imorgon kväll firar vi med bubbel på Radisson.

Kommentarer
Postat av: josefin

hej dalring.jobba inte ihjäl dej.tis kvälll? ses då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback