3 svar gånger 6

Jag har blivit utmanad! Det här var inte den lättaste listan att sammanställa men jag ska göra ett försök.

3 saker jag skäms för
-
Att jag alltid skjuter upp saker till sista sekunden
- Min totala oförmåga att hålla rent och att jag ibland får neka folk tillträde för att det är så stökigt hemma
- Att jag fegar ur när det verkligen gäller

3 saker jag är stolt över:
- Att jag kom hem som "straight A student" från Florida
- Att jag är färdig med min utbildning och faktiskt lyckas med en del grejer på praktiken
- Vänner och familj

3 saker jag vill göra nästa år:
- Kunna ta en betald semester
- Flytta
- Åka tillbaka till Florida på besök

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

- Tog en fil. kand examen i MKV och började praktisera på Pronto
- Flyttade tillbaka till Uppsala
- Insåg att hur jag än vänder och vrider mig i världen så kommer det alltid finnas människor som jag saknar

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
- Sömn
- Nära och kära
- Får man säga datorn?

3 (typer av) personer jag avundas:
- De som har struktur i sina liv och har hittat en livsrytm som de trivs med
- Människor som har förmågan att föra sig i alla typer av sammanhang
- De som inte ger upp


Kommentarer
Postat av: Emma

klart man får...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback