Snart västkusten, IGEN =)

Snart blir det Halmstad igen, och den här gången kommer jag iaf ha lite mera tid för umgänge. Kommer den den 19 oktober och åker tillbaka upp tidigt som bara den på torsdagen den 25. Söta rara E kommer ge mig tak över huvudet och trevligt sällskap. Och jobba kommer jag också hinna med. Ska både Pronto-jobba och kårenjobba. Borde hinna med ett litet GBG-besök på lördagen eller söndagen också, if you'll have me. Blir standbyflyg som transportmedel denna gång så jag kommer fram snabbt men mera ovisst om när.

Jag som trodde att jag hade gjort mitt på kåren, men tydligen inte :) Jobbar på Moneybrothers spelning där på fredagen och onsdagen den 24 då festar vi, visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback