Två blondiner, två brunetter och en bardisk

Jag tror att hon njöt, T alltså. Fick känna på blogglivet utan att ta klivet fullt ut och regga en egen. Skönt att kunna erbjuda sina vänner sådana där små kickar ibland.

Nu är jag i Halmstad, hetsade från jobbet i fredags för att hinna med det tidiga flyget ner. Lämna väskorna hemma hos E och sedan till kåren för att åter igen axla barvärdsrollen tillsammans med K. Ingen av oss hade jobbat sedan pubtömmingen och var lite ringrostiga i början, men kvällen rullade på. Moneybrother var både bra och trevlig.

Upp och hoppa i lördags för att ta tåget till GBG och T, E och T. Shoppingrunda på dagen (nya skor, finally!) sedan förfest. Vi började rätt stofistikerat och vuxet med vin och småprat om livet, satt beskedligt ner med benen i kors och lyssnade på lagom svår musik. En förfest på fyra pers, det kan ju inte gå överstyr. Jodå, sen blev det dans, blandskivor av tvivelaktig karaktär (Folköl och dunkadunka med Svenne Rubins, you do the math), mera vin och whiskey. Med balans som en nyfirad 18-åring var det nära att en i sällskapet inte kom in på krogen. Jag har fortfarande inte tagit ett kontoutdrag sedan i lördags, drinkar och shots brukar inte vara min stil, men nu vet jag hur man gör. Slutade kvällen på T.s köksbord innan han hade vänligheten att leda in mig till sängen. Välbehövlig frukostpizza innan jag tog mig tillbaka till Halmstad. Raringar, jag hade jättekul, tack!

Söndagen är ju veckans vilodag så jag åkte runt Eurostop, handlade och sa hej till er som jag saknar. Käkade middag med E och somnade framför en film.

Ikväll blir det mysig middag, men innan dess ska jag fortsätta att plugga och jobba.

Trots att vi har inför en mycket hård cencur på bildbevisen så finns det ändå några bilder som jag vill visa, men det går tydligen inte blogg.se med på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback