68 svar om mig

Tadaaa! Nu var det länge sen jag hade en lista. Denna är hämtad från: http://www.johdan.se/

1. Vilken svordom använder du mest?
"Satan i gatan" eller "kuken" 

2. Äger du en iPod?
Ja, men jag behöver minst en till

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.00 (minst en timmes snooze, kliver inte upp före 7)

4. Hur många resväskor äger du?
En sån där hård och sen en rullväska

5. Använder du flip-floppar?
Så fort jag får tillfälle

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Oftast Ica Kvarnen eftersom jag är för lat att ta mig till Coop och jag hittar inte till Willys

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag tar en bild på mig själv

8. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Kompis

9.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenhet (eller det måste man ju kolla runt lite innan man bestämmer sig, det första skulle nog vara en extern hårddisk)

10. Har någon någonsin kallat dig lat?
Har någon någonsin INTE kallat mig lat?

11. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men för att hålla mig vaken (och kanske någon lite sömntablett på långresor för att slippa jetlag)

12 Använder du huvtröjor?
Ja överallt förutom på jobbet

13. Kan du vissla?
Ahh visslar dagligen med i Giftigt

14. Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Inte är det spökhuset iaf. Jag skriker som en tjej oavsett vad jag åker

15. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Klart de gör, men det betyder bara att jag är tillräckligt intressant att prata om

16. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

17. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, tittar fortfarande på tecknat

18. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum?
Två minuter bort

19. Hur många syskon har du?
En liten bror 

20. Är du blyg inför det motsatta könet?
Mycket

21. Vilken film kan du alla replikerna till?
Yrrol, allt med Sune, Nattbuss 807

22. Äger du några popband t-shirts?
Jadå, en fin Winnerbäcktröja som jag inte har sett på ett tag när jag tänker efter...

23. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Köksbord? Jag äter i sängen

24. Läser du för skojs skull?
Japp

25. Pratar du några andra språk?
Engelska, sen så kan jag vara trevlig på spanska och finska

26. Diskar du din egen disk?
För det mesta

27. Har du gråtit offentligt?
Med jämna mellanrum

28. Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och

29. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Det är ju det som livet går ut på

30. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja, vill ha en tatuering

31. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Trevligt om han gör det, men inget han "borde"

32. Kan du kasta macka?
Ja. Man jag tycker det är slöseri med fullt ätbar mat

33. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nix

34. Vad har du med dig in på bion?
Får jag ta med vad jag vill? Då skulle jag vilja ha ett par hörlurar som jag kan få plugga in så att jag får kanonljud och slippa lyssna på alla äckliga smaskare

35. Vem var din favoritlärare och varför?
Just då var han jätteläskig, men Mr Norman Stern lärde mig mer än att bara läsa innantill

36. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nää

37. Vad har du för väder?
En solig höstdag. Stockholm visar sig från sin vackra sida

38. Har du en blogg?
Ja, du läser den just nu

39. Vilka var dina favoritämne på gymnasiet?
Svenska, textkommunikation, engelska, multimedia och foto.

40. Gillar du att flyga?
Jag älskar det

41. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor och intelligens

42. Vilken är din favoritdrink?
Oboy och minttu, I'm a simple girl

43. Gillar du din boende-situation?
Den är ok, men jag skulle kunna tänka mig bättre. Typ en ugn

44. Vilken är din mammas hemstad?
Uppsala

45. Din pappas hemstad?
Uppsala

46. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Inatt sov jag bara en halvtimme, lever väl nu, men är inte särskilt funktionsduglig

47. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Yes

48. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, jag skrev lappar, det var ljudlöst

49. Vilken är din favoritfrukt?
Avocado

50. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Mmm, en jobbig språkpolis

51. Tror du på liv på andra planeter?
Jag hoppas det

52. Vem var den senaste personen som gjorde dig ledsen?
Oj det var länge sen, kanske E när han sa att min hund var ful

53. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror jag på Gud?

54. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Föredrar att prata mjukvara framför nagellack

55. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Pappa hörde det när han var ute och reste, något annat var inte på tapeten

56. Gillar du senap?
Nej fy

57. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det löser sig alltid för det måste det göra

58. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag bangade ju bungyjump så jag skulle nog inte våga

59. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Har inte den blekaste 

60. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Tradera ägs ju av Ebay så det senaste var nog en Nip/Tuck dvd-box

61. Tycker du om att krama folk?
Inte folk i allmänhet, men ja, de jag tycker om brukar få en kram då och då

62. Äger du en digitalkamera?
Ja

63. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Gjorde en sådan där facescanninggrej. Jag blev då lik David Hasslehof

64. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, mer än jag har rätt till egentligen eftersom jag själv glömmer rätt ofta

65. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Unga kvinnor, Lasermannen, Livet som en porrstjärna. You name it, jag bölar hela tiden

66. Vad är du allergisk mot?
Pepparkakor och barrträd. Typ julen alltså

67. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Inte ett dugg, jag älskar kött

68. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Det hade inte kommit på någon back-up


Kommentarer
Postat av: linda

va e du allergisk mot pepparkakor...visste inte jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback