Does and dont's

Nu står han här i min lägenhet. Mikael. Databordet Mikael. Så fin så. Men satan i gatan vad dåligt jag sitter på den här klaffstolen. Ny stol är nästa projekt.

Fast det projekt som ligger allra närmast i tiden är att packa. Do it. Åker direkt till Halmstad efter jobbet imorn. Jag har packat nada. Inte ens städat. Inte gjort matlåda. Bara suttit och degat. Kollat på Idol tillsammans L och E. Tjat om vilken kvalitet det är på deltagarna i år. Trams, jag har inte hittat en enda som jag tycker om. Men vet ni vad som var bra? Hem till byn. Några män i en liten by i Jämtland ska sätta upp en show på Intiman i Stockholm. Jag hoppas att de verkligen är så äkta som de verkar vara. Det är skönt att se sånt som omväxling.

Väskproblemen är lösta. Partyväska, jobbväska, övernattningsväska, I got it all.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du glade! varför ses vi inte när vi bor i samma stad?? ja kommer sitta på katalin på måndag e.m, du kan väl titta förbi på vägen hem från jobbet =) kramar

Postat av: Tess

Heter det verkligen hem till byn??är inte det ett helt annat program som har visats typ i 40 år. Trot det heter Allt för byn det du menar! :P Besserwissern har talat :) Var jätte kul o se dig, om än kort, i helgen. Mer av sånt!! Men det får vi ordna så fort jag flyttat. Mitt liv känns on hold just nu! Puss o puss

2007-09-24 @ 11:00:14
Postat av: Anonym

Jag tänkte också köpa en Micke, men han var inte åtråvärd enligt mig så det fick bli något annat bord. Tror den heter typ Curry eller något sådant. :D.

2007-10-06 @ 14:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback