Middag, Frödinge och karaoke. Good times

Jag gick inte ut på krogen ikväll. Och jag kommer inte göra det förren den kväll då jag känner mig helt helt hundra . och galet sugen på att gå ut. Är trött på meningslösa försök så därför låter jag bli. Jag förstår om det låter helt twisted jag förstår mig inte själv på varför det blir så här. Hoppas på den där tiden som läker alla sår.

Men jag sitter ändå här och försöker unvika stavfel, för det blev både vin och öl ikväll. Förfesten var kul, det är när det är dags att gå ut som det slår slint. Födelsedagsfest för L ikväll. Hon bjöd på (nästan) grillat och potatisgratäng. Vill du får mig att göra vad som helst? Bjud på potatisgatäng.

Karaoke sen. Vi har misshandlat massa svenska klassiker och mer därtill. Tyckte faktiskt att det lät riktigt bra emellanåt. Det gjorde nog inte E som kom dit nykter och höll för öronen när vi vi tog ton. Det krävs nog en grupp tondöva personer för att uppskatta varandra. Eller några liter vin.

Absolute love på stan idag. Det känns som en smekning att ta på sig min nya kofta. Dess blotta existens visar på materialiserad lycka verkligen fungerar.

Sen så skulle jag vilja ha en häftapparat. En riktigt stark sak så att jag kunde häfta fast mobilen vid örat när det ringer. Det hör ju aldrig det annars. Nu hade jag tur och fick tag på min long lost twin på andra sidan atlanten ändå, me T ska jag trakassera en stund till. Om hon inte svara därför att hon sover så lär hon ju inte vakna av några samtalsförsök till icg därför har jag inte gjort mig skyldig till något brott.


Jag fick spela min musik ikväll. Tack för den passningen L, jag hörde inte ens några högljudda protester. Jag bearbetar er sakna men säkert :)

Sa jag att norska är gulligt? För det är det.


Kommentarer
Postat av: Emma

ni lät som ett gäng prärievargar

Postat av: Jasmine

Hehe ahh jag har lyssnat på videoklippen nu i efterhand. Det var inte skönsång. Humor är också min stavning i det här inlägget. Jag läste igenom det flera gånger och tyckte att jag var så duktig så som inte hade med några stavfel fast jag var full :)

2007-09-16 @ 14:49:21
URL: http://shazmine.blogg.se
Postat av: Emma

ja det var minst tre.

2007-09-16 @ 15:23:07
URL: http://emmasnya.blogg.se
Postat av: linda

njaA då. Den stod under spegeln i badrummet hela kvällen =) Karaoken har jag oxå. När är du hemma om dagarna? Puss

2007-09-17 @ 15:14:57
URL: http://lindsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback