Slö, slöare, Jasmine

Film, film, film. Har spenderat hela dagen och kvällen i sängen och tittat på film efter film. Flyttstressandet hann upp mig nu, därför har jag inte ens varit utanför dörren. Detta kommer leda till rastlöshet och överflödsenergi imorn, bra det. Då kanske jag inte kommer ha tid att hinna oroa mig inför praktikstarten på måndag. Haha troligt, är livrädd och tänker på det konstant. Tänk om de är otrevliga, jag kanske inte fattar vad de pratar om eller bara allmänt bete mig som en idiot i deras ögon. Ynk, ynk, ynk. En lugnande whiskey innan jag sätter på mig bussen kanske? Ahh att lukta sprit vid första mötet verkar ju inte så dumt, hellre det än svett.

I pauserna mellan Se upp för dårarna, The Notebook, The Holiday och massa Scrubsavsnitt har jag läst
Rocky. Fulkultur på hög nivå alltså. Näringsintaget har bestått av roccoulasallad och briéost, det måste ju vara i proportion (stavning?) till aktiviteten. Fast nu skulle jag inte banga för lite rödvin och en omgång Yatzy för att fullborda den är dagen.

Bio igår kväll, flera högljudda skratt vilket kan ses som bra betyg. Men gillade nog boken bättre, allra helst som ljudbok.


Kommentarer
Postat av: E

Du har ju rätt att lata dig eftersom du ska ta och börja jobba nu på måndag. Roligt att du haft roligt iallafall. Saknar dig vännen <3.

2007-09-01 @ 20:45:53
Postat av: Nina

Ljudboken ska jag nog införskaffa! Kanske besöker du mig på jobbet idag? =) Om vi inte ses innan, lycka till imorn! Det kommer gå galant gumman. Du hittar ju iaf dit och det är första steget.

Postat av: Anna

Låter som om du överlever där uppe i Norrland...Och det är en herrans tur. Saknar dig och blir lite smått deprimerad när man blir påmind om att du faktiskt inte längre är nära. :) ses snart... om inte här så i uppsala! Kramar

2007-09-02 @ 17:53:50
Postat av: josefin

lycka till idag!!

2007-09-03 @ 06:59:35
URL: http://josefingustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback