So long!

And off she goes! Nu är det dags att dra från jobbet och sätta mig på bussen som ska ta mig till goda vänner, vin och spex! Alla meningar avslutas med utropstecken vilken kan verka störigt men jag kan inte låta bli för det känns ju så bra att åka på en liten minisemester.

Jag städade ytterst lite och struntade i matlådan. Men packat det har jag gjort. Den nya fina övernattningsväskan väger bly. Det är ju bara lite kläder, humm får inte ihop den ekvationen.

Och endast ett par skor för ombyte. Det kan nästan räknas vid att leva vildmarksliv.

Kommentarer
Postat av: Danne

men va bra! ja du, vistter nog där på sen eftermiddagen, från 16-17 tiden eller nått, har inte bestämt nått med erik än, men de ger sig väl under helgen. vi kan ringas på söndag kväll. kramar

Postat av: Danne

åhhh, så jag o erik älskar,avgudar ch fullkomligt ber till dig, vår sköna!

2007-09-24 @ 23:37:46
URL: http://danne82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback