Trevliga främlingar

Shoppade avskedspresenter till fransmannen på kontoret igår, nu har jag lärt mig hitta ytterligare några gator, fjäder i hatten åt mig för det. Han fick en korg med typiska svenska saker som tex: Kalles kaviar, köttbullar, sill, filmen Sällskapsresan, Absolut päron och ett antal nubbar. Så på eftermiddagen blev det vin och tårta. Den första alkohol jag druckit på 2½ vecka. Jag kunde lika gärna ha injecerat det där glaset med vin för så snabbt gick det upp i huvudet. Dansuppvisning bjöds det på och så var det någon som slog på det Nintento Wii som står i personalrummet. Yes jag gillar mitt jobb :)

När jag vara tillbaka i Uppsala var det dags för mig att gå och fika med främlingar från
Citypolarna. Bra idé Jasmine. Träffade flera trevliga människor och jag kommer definitivt gå på flera aktiviteter. Inte alls det där vanliga hamna-på-samma-förfest-sitta-och-kallprata. Prata konst, whiskey och genusvetenskap, det gillar jag. Nya kunskaper, nya människor och nya upplevelser, det är det livet handlar om.

Nu ska jag sluta smutta på min whiskey och börja göra mig iordning för förfest med viktig match och sedan utgång.

3 x snyggt. Snygg video, snygg låt och snygga bandmedlemmar.
Jag ska gifta mig med samtliga i Billy Talent, de vet bara inte om det än.


Kommentarer
Postat av: Linda

oj här händer det grejer. Va modigt gå o träffa massa folk så där.Verkar ha det bra på jobbet oxå =)

Postat av: josefin

oxå sett dem live.är faktiskit gryma =)

2007-09-10 @ 07:48:40
URL: http://josefingustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback