Utsugarpizzeria

Yes, jag har halvdag imorn. Då ska det shoppas på arbetstid och sen väntar vin och tårta på eftermiddagen. Och halvdag betyder sovmorgon, lovely. Har skickat en siteskiss till min handledare nu så jag kan sova med gott samvete.

Eftersom jag jobbade över lite så kom jag hem senare än vanligt, att tänka på middag hade jag varken ork eller lust till. Beställde en pizza istället. Försökte låta bli att tappa hakan när budet sa att kalaset skulle gå på 90kr!. Min sista pizza i Halmstad kostade 40 kr. Samma ingredienser, samma tillbehör. Måste varit utrotningshotad skinka på den här jag fick ikväll eller nåt. Appropå pizza, idag ringde M på jobbet efter piza till lunch, han bad om något "kebabinspirerat". Skulle man beställa det från den här utsugarpizzerian som jag valde så skulle väl en sådan pizza kosta som en trerättersmiddag. Nästa gång ska jag buda pizzan från Halmstad och det kommer ändå bli billigare.

B var förbi förut ikväll. Vi har inte setts på flera år, men allt var ändå precis som vanligt. Jag babblar på och han med jämna mellanrum plockar han ner mig på jorden igen :)

Här nedan kan du kika på den mest hjärndöda refräng som rullar på MTV just nu


Kommentarer
Postat av: Emma

yeah =)
vadå beställde du från den vid mig?

Postat av: linda

ojj dyr pizza. Vid mig på Leoparden kostar pizzan fortfarande 40kr =)

2007-09-07 @ 09:51:08
URL: http://lindsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback