Vill ju så gärna

Har jag sagt att jag gillar mitt jobb? Då säger jag det igen; jag gillert! (<-- för att visa min språkbegåvning tar jag det på värmländska). Igår peppade vi med raketen på kontoret och sen lite AW för att fira ett stort avtal som vi fick. Och så håller vi tummarna för att jag verkligen ska få vara med och jobba med boklanseringen i höst. Skoj skoj skoj!

Spexförställning nästa helg och jag sitter faktiskt och kollar på tåg och bussbiljetter just nu...Dumt egentligen för det jag behöver dit ner är ju en stor bil så att jag äntligen kan få med mig alla grejer upp. Men jag vill ju se spex!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm stor skillnad där mellan 22 och 23.. ;) Nu är det bara "vi" på lördag. (men det får ju gärna komma fler efter middan)(jo man kan säkert stava så =P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback