Funny fest

Kom vi ut igår? Nej. Var det för att det var så trevligt hemma hos M? Ja.

Jättegod mat, fin lägenhet och en hel drös med nya människor. Vi demonstrerade hur man dansar "blomman" för den yngre genrationen, drack jäger och annat kul. Klockan blev sent och när det började bli dags att dra sig så hade jag missat alla nattbussar med råge så M var hur snäll som helst och lät mig däcka på hans golv.

Kände mig jättepigg när jag vaknade, dvs ända tills jag rörde på huvudet. Om ni tycker att det känns lite jobbigt att gå igenom stan dagen efter att man varit ute och fortf har partykläderna på sig så kan jag skriva under på att det är ännu värre att sätta sig på ett tåg fullt med barnfamiljer och lukta sprit. Har dragits med bakfylla hela dagen och det är med nöd och näppe som jag har lyckats tvätta som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback