Lyckad föreläsning

Applåder och kindpussar efter föreläsningen. Det var jättekul! Stå där framme för en klass som lyssnade och antecknade vad JAG sa. De var uppmärksamma och kom med massa frågor som jag kunde svara på, som tur var. Och alla grattis och lycka till-hälsningar som ringdes och smsades gjorde mig riktigt glad och varm och så hjälpte det mot nervositeten också.

En trevlig kväll sen med barfotaförfest, dans på kåren och sen frisörsalong på efterfesten. Var inte pigg på planet på väg tillbaka till sthlm.

Inflyttningsfest hos M ikväll, det här ser jag fram emot! Ska strax slå in inflyttningspresenten, sminka och fixa och sen möta upp M på stationen. Och allt detta kommer jag göra till tonerna av Millas Mirakel. Nu är det fest!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback