Men in trees

Men in trees, det är bra det, nu är jag snart klar med säsong 1. Började kolla på det när jag bodde i Florida, såg att det har visats på TV här hemma, men jag kan inte följa sånt som går på TV. Hinner folk verkligen sånt? Mitt TV-beroende är obefintligt. Det som jag vill följa går på SVT-play. Det kollar jag ikapp mig på under helgerna. Tittar ni på TV på vardagarna? Vad kollar man på då? Och framförallt, hur har man tid?

Var på hemelektronikmässa i Globen igår, men innan vi gick in satt jag och E på Globenområdet  och njöt av sol och jordgubbar. Sen tog vi oss in och bejakade vår inre nörd där vi travade runt bland datorer, skärmar, kameror, skrivare, tv-spel och annat som är intressant för en pryltok. Måste ha en videokamera.

Middag med familjen på stan sen, blåmussolor i vinsås makes me happy.

Kommentarer
Postat av: Emma

blåmusslor i vinsås, det lät posh.

Postat av: Nina

vinmarinerade sniglar då, det ska vara ljuvligt det med. återstår att se om det är lika gott som musslorna! (ska nämligen intas på fredag =)

2008-04-07 @ 08:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback