Tråkblogg

Jotack, helgen var bra. Veckan som varit hittills är det inte mkt att orda om, jobb says it all. Men i fredags startade vi med middag och vin på kontoret, fortsatte till M:s sprillans nya fina lägenhet. Mera vin. Sen öl med E. Sov över i storstaden och njöt av en ljuvlig frukost från Cheez Albert,

Efter en sån start satte vi på oss kulturkepsen och åkte ut till Moderna Museet på lördagseftermiddagen. Strosade runt och mådde hur bra som helst. Pojkar och flickor: ni får inte missa Andy Warhol-utställningen som pågår just nu.

Sen blev det en mysig hemmakväll med gymnasieläraren här hos mig i lördags, vilket känns förvånadsvärt bra :)

I söndags kom äntligen hyllorna på plats, nu behövs bara ramar så jag äntligen kan få fylla upp vardagsrummet med Dali. Favoritmotivet har legat ihoprullat alltför länge nu.

Och idag är det redan onsdag, snart torsdag. Alltså är det helg snart och det betyder prylmässa i Globen på lördag. M på jobbet sa att jag är en större nörd än vad han är. Det väljer jag att se som en komplimang.

image288

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback