Hundvakt

Varje gång jag trampar hela vägen till Nyby efter jobbet så känns den vägen väldigt lång. Men det är skönt när man väl kommer fram; mat i kylen, diskmaskin, miljoners tv-kanaler, skön säng med fjärrkontroll och otroligt lite måsten.

Är Lukas-vakt i helgen, alltså hängde jag med honom hela kvällen igår, gav honom några updates om vad som händer i mediavärlden, han svarade med buffa in huvudet mot min kind och höll bara med och sa att allt skulle lösa sig. Terapihund.

Sen käkade vi revbensspjäll och somnade runt nio-tiden på kvällen. Gott så.

Ikväll ska vi gå till Emma och Andreas, de är världens snällaste som lovat att vara hundvakter när jag och familjen åker till Tallin. Så ikväll blir en liten uppvärmning så att Lukas fattar hur bortskämd han kommer att bli när vi är borta, finns nog ingen som gosar med honom som Emma.

Kommentarer
Postat av: Emma

japp han kommer bli söndergosad (jag) sönderlekt (andreas) och övergödd (mest andreas) men ska hålla oss till gurka :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback