Semester

Bryggan: Läget, priserna, maten och lokalen, bra skit. Lova att det blir fler ggr.

Gröna Lund: Braa, men varför blir alla karuseller läskigare med åren, borde det inte vara tvärtom?

Allsången: Mysigt, skulle velat ha bättre koll på allsångerna som sjöngs.

Hoffmaestro: Jäklar i min låda vad bra de är! Bäst live, bästa bandet, bästa attityden. Yes, I wanna be an Indian!

Siggefora: Synd att det mest regnade, men det blir lätt en tradiation, skönt att hinna prata, slappa, slafsa.

Semestern är slut men det roliga tar ju inte slut för det

Emely har jag redan lurat med mig, sommarbio i Tantolunden anyone?
http://www.stockholmfilmfestival.se/sommarbio/

Bryggan på fredag? Jo, kom igen nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

AAaaaa (med "champagne stämman") jag e nog på bryggan på fredag. Du ska vi köra lite reggae festival nästa år? (gunnar tjatar ju så)

Postat av: Jasmine

Ynk, min cykel gick sönder på vägen till jobbet imorse. Om den kostar multum att laga har jag inte råd med Bryggan, men det lär visa sig imorn.



Reggaefestival låter helt ok, jag är på!

2008-08-06 @ 13:45:02
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback